BOJ JAKO WORKOUT

POMŮŽU VÁM POSUNOUT

VAŠE HRANICE

Věřím, že mnoho z vás vidělo a slyšelo bezpočet technik a rad, které vám na ulici pomohou. Jedinou nevýhodou je, že toto učení je většinou od 90kg trénovaných mužů, kteří se nikdy nemohou vcítit do 50kg dívky a zjistit, jestli je pro ně užití jejich rad v praxi možné.

Lidé menšího vzrůstu a lehčí váhy musí doslova teoreticky nastudovat a prakticky vyselektovat techniky, které jsou pro ně reálně proveditelné, a které nikoli. Následně pak vybrat ty, které jim jednoduše nejlépe pasují a na ty se zaměřit a pilovat je. Stejně tak, jako když si vybíráte jídlo - nebudete přece jíst to, co všichni.

VYBER SI TRÉNINK

Thajský box ženy

Thajský box nebo také Muay Thai je pro ženy unikátní sport, který vám pomůže zpevnit postavu, zlepšit kondici, zvýšit svalovou aktivitu a hlavně vás naučí, jak se bránit.

Funkční trénink

Fuknční trénink je univerzální a naprosto pro každého. Zkvalitní techniku špatně zažitých stereotypů pohybu, výrazně zvýší vaši sílu a naučí vás jak používat tělo.

Boj jako Workout

Trénink je specializovaný pro užití funkčních bojových technik, kterými člověk lehké váhy přemůže např. 100kg útočníka. Naučíte se základy boje i psychologické faktory.

MUAY THAI A BOJ JAKO WORKOUT

Thajský box je inspirativní a motivující v mnoha ohledech. Stejně jako se teď vy budete učit jeho techniky k obraně, byl dříve používán Thajci, ze stejných důvodů.

Dodnes je toto bojové umění spojeno i s jeho duchovní podstatou, která se často zobrazuje v podobě rituálu i u nás v Evropě. Muay Thai vás naučí žít život bojovníka i mimo tělocvičnu. Probouzí v člověku vyšší principy a posouvá jeho hranice. Motivujícím nábojem pro vás může být i skutečnost, že průměrná výška Thajců je cca 170 cm a range váhy Top 10 thajských zápasníků se pohybuje od 54kg do 63kg

Žádné bojové umění není komplexní a tudíš neřeší vše a nelze využít v každé situaci. Není to chyba sportu, ale našeho myšlení. Budete-li po mnoho dělat jeden sport a stejné bojové techniky, váš mozek si na ně vytvoří tak silnou fixaci, že je užijete i ve chvíli, kdy budou nevhodné, zbytečně složité nebo naprosto nefunkční. A bohužel speciálně "box" má na ulici mnoho nevýhod. Oslabí vás jeho férovost i silový rozdíl.

Bojový trénink je vhodné řešení. Techniky si otestujete včetně simulace situace. K lekcím patří také psychologie boje (ověřená v praxi), ne pouhá slova.

Plastika vazu eBook ZDARMA

Chystáš se na plastiku LCA a chceš se dozvědět, co tě čeká, na co si dát pozor a jak to bude probíhat? Pak jsi tu na správném místě. Poranění vazů kolene narušuje stabilitu a mění pohybové návyky. Jestli je tvé rozhodnutí, jít na plastiku, čekají tě nové zkušenosti. Stáhni si eBook a zjisti, jaké. Kdo je připraven, je vždy ve výhodě.

 

DIAGNOSTIKA A ZÁKLADY CVIČENÍ

Často lidé cvičí a posilují aniž by tušili, které svaly mají začít více trénovat a kterým naopak odlehčit. Sedavý způsob života, špatné cvičení a návyky způsobují mnoho disbalancí, které narušují  celou pohybovou strukturu a ničí tělo. Diagnostika vám umožní zjistit, které partie začít trénovat, které protahovat a jak kompenzovat.

Teorie základů cvičení vás obohatí všemi informacemi, které byste měli vědět, pokud chcete cvičit tak, abyste předešli zraněním a narušení kloubů a vazů. Věřte mi, že já bych kdysi za tyto informace dala vše, protože ve svých 34 letech mám za sebou právě díky absenci těchto informací dvě plastiky a jednu menisektomii.

CO VÁM TRÉNINK PŘINESE

SVALOVÁ AKTIVITA

Aktivujete jinak zanedbané svaly, protáhnete svaly zkrácené a získáte mnohem více energie.

VLASTNÍ OCHRANA

Zvýšíte si znalosti a budete vědět, co dělat v přípaně užití technik k obraně sebe a svých blízkých.

POZNÁNÍ VNITŘNÍ SÍLY

Budete soustavně pracovat na užití vnitřní energie k vytvoření fyzické i psychické síly.

OBNOVA ZDRAVÍ

Doplňková cvičení vám opraví špatně naučené stereotypy pohybu a udrží tělo déle funkční.

REFERENCE

Lucku mohu jen doporučit. Její individuální přístup mi dodal hodně sebevědomí a trénink byl vždy sestavený tak, že jsem opravdu využila svého potencionálu.

Mirka Francishttps://maminy-international.weebly.com/

Žiji v Rakousku a přesně takového kouče a trénink jsem dlouho hledala, až jsem končeně kápla na Lucku. Na lekce dojíždím a nikdy jsem nebyla víc spokojená. Jsem ráda za práci na sobě, která mě posouvá.

Michaela KunstManager

Luci is proof that anybody can learn basic self-defense skills, even somebody small. SD or army techniques can be learned quickly. Muay must be studied for a long time. Luci merges these sports into her lessons. Will get you in shape and get you in touch with your physical power.

Alex Collins, sound engineer

Lucka se pečlive věnuje studiu nejen sportovního tréninku, ale i psychického a duševního rozvoje člověka. Ví, ze každý je osobnost a její přístup je zcela individuální. Díky ní poznáte pokroky nejen fyzické, ale i psychické. Za to si ji v této "masové" době opravdu cením.

Andy SýkorováStudent Sportovní fakulty

CHRAŇTE SEBE A SVÉ BLÍZKÉ

Jsme na Facebooku: Sdílíme rady a zkušenosti z praxe a motivujem se.

 

BOJ JAKO WORKOUT


ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

Nejsem sportovní talent, je to pro mě?

ANO je to pro vás. Trénink není soutěž talentů, není jeho úkolem vás bodovat, ale pomoci vám se zdokonalit v bojové technice a naučit vás, jak využít vašich schopností k vlastní ochraně, zpevnění těla a posílení ducha. Vy ani já nehledáme talenty, vy se chcete někam posunout a já vás doprovázím k cíly.

Mám po operaci, můžu trénovat?

Záleží jaké operace jste prodělala a zda zvýšená fyzická zátěž neohrozí vaše zdraví. Praktikuji takové cviky a struktury cvičení, které jsou jednoduché a sedí přímo na míru dle diagnostiky klienta. Máte-li např. probémy s koleny, trénink se tomu přizpůsobí a ukážu vám výborné funkční techniky, které kloubní stabilitu podpoří a posílí.

Je mi přes 30, nejsem na trénink stará?

Právě naopak! Mnoho žen, které mají už odrostlé děti mají naopak jedinečnou možnost opět se začít zajímat o sebe. Znám mnoho 40 letých, 50 letých i starších pánů, kteří trénují. Věk není hranicí, která určuje, co smíme. To zdraví je tím prvkem. Takže neváhejte a směle vykročte.

Kolik lidí je na lekci?

Ideální trénink je ve 2. Tedy, když máte svoji sparingpartnerku. Buď znáte někoho, kdo chce soukromě trénovat nebo vás dle schopností, typu tréninku a časové flexibility přiřadím k jiné klientce. Je-li to problém, je trénink veden čistě individuálně.

Chci trénovat v jiných prostorách

V případě, že si přejete naprostou diskrétnost, je možné se domluvit na ryze privátním tréninku v prostorách, které takovému tréninku a vám budou vyhovovat.

TRÉNUJI V GYMU V BRNĚ, CACOVICKÁ 12

Hron Gym je cca 50 metrů od Tomkova náměstí. V komplexu se mimo gym nachází také restaurace Svatoboj, kde je speciálně pro klienty gymu připraveno denně fitness meny.

Sport coaching | kaskara, s.r.o. |  IČ: 28608615

KONTAKT

Telefon

+420 602 355 883

E-mail

hron@luciehron.cz

Facebook

facebook.com/luci.hron